Sanna Fredriksson

Nails

Beauty, Vardag Permalink0
 
Idag var jag och Lauren och gjorde våra tånaglar, vilket va SÅ skönt och behövligt! Fotbad, filning, massage, målning av naglarna osv. Så värt! Jag tog en hallonröd färg och Lauren en fransk manikys haha ;) Nästa gång blir det mina händer, fett billigt här.. kostar typ 200 kronor, om jag förstått det rätt!
 
I övrigt idag har jag mest tagit det lugnt hemma, Laurens bästa kompis Jim har varit här i stort sett hela dagen. Sjukt trevlig! Så vi har alla mest hängt och lekt med barnen allihop idag och sen på kvällen när Sean kom hem beställde vi hem pizza från Pizza Hut. Måste säga att den va myyyycket godare än hemma haha...
 
Jag har lite ångest för halloween också, Lauren och Sean anordnar alltid en stor fest med massor av dekorationer, utklädnader och massor med folk! Så jag är sjukt excided för det!!! MEN VAD SKA MAN KLÄ UT SIG TILL? Tipsen jag fått är "a swedish fish", "a swedish meatball with pasta" och "a viking" haha blir nog ingenting med det ;)
Till top