Sanna Fredriksson

Barn

Vardag Permalink0
 
Idag har jag och gosegrisarna bara varit hemma, och inne. Det är sjukt varmt och dessutom håller dom på att göra om deras gård och just nu fullt av arbetare, så idag har vi bara varit inne och lekt. Jax kissade även på mig idag, två gånger (!!!!!!!) på ett blöjbyte, jo men man tackar ju. Hur kan det ens finnas två doser kiss i den lilla på så kort tid??
 
Imorgon är jag ledig, men eftersom jag inte har haft så många tillfällen än att träffa några andra au pairer eller liknande, så ska jag nog bara vara hemma och slappa, kanske ta mig en runda runt kvarteret och se mig om! På eftermiddagen ska ifallafall jag och Lauren till salong och göra våra tånaglar och fötter, hon tyckte att de va sjukt att man vanligtvis bara gör händerna i Sverige så hon insisterade hahah. Behövligt dock:p
 
Här ser ni bättre hur stor Cheddar är iallafall!
 
Till top